Vacation in France


Because a few of you asked me to show some pictures of my vacation in July, I choose some of my favorite pictures of when I was in France. We didn't do something extraordinary, but we just took some time off to relax with the two of us (me & the bf). Enjoy the beautiful views!

Omdat sommigen vroegen me om enkele foto's te tonen van mijn vacatie in juli, koos ik mijn favoriete foto's van toen ik in Frankrijk was. We hebben niks speciaals gedaan die vakantie, maar we namen gewoon de tijd om te relaxen met ons tweetjes (ik & de bf). Geniet van de mooie uitzichten!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Don't mind the big scar I have on my back, I had surgery a few years ago.
.
.
.
.
.
.
.
.
Did you go on vacation this summer? Where did you go?
.
If you want to stay up to date with me,
don't hesitate to follow me on Bloglovin or Instagram!
.
Don't forget to love and smile today!
Love, Annelies


CONVERSATION

28 reacties:

  1. Anonymous8/10/2014

    Wat een leuke foto's! <3 Erg mooi die foto met de zonsondergang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prachtig fotos meis en ik moet zeggen dat ik amper een littekend zag op de foto als je het niet had gescreven had ik het niet gezien maar je ziet er ook niet groot uit.
      Ik wil graag nog naar de galapagos eilanden gaan hopelijk binnenkort,
      Liefs,
      Virgit
      www.preppyfashionist.com

      Delete
    2. Zal ook wel een mooie reis zijn :-) Hopelijk kan je daar snel naartoe gaan! Liefs

      Delete
  2. Heel mooie foto's!

    Sarah x

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtige zomerse foto's, echt heel erg mooi!

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat een heerlijke vakantie foto's <3 Wat ziet het er daar prachtig uit. Ik heb trouwens precies zo een litteken op mijn rug, ben je toevallig ook aan scoliose geopereerd?

    Liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inderdaad, scoliose. Grappig dat je daar ook aan geopereerd bent :-) Dankjewel voor het complimentje Svenja! Liefs

      Delete
  5. Heerlijke foto's! Nu wil ik ook weer op vakantie haha.

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ik wil ook wel terug op reis als ik de foto's terugzie! Liefs

      Delete
  6. Oh wat een prachtige foto's! Dat zag eruit als een heerlijke vakantie!
    Ik ben naar Italië geweest (Gardameer en Toscane) en ik ga binnenkort ook nog een weekje naar Frankrijk. Waar zat je precies ergens in Frankrijk?

    X Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dankje, was ook echt een leuke, relaxvakantie. Je hebt ook al een leuke reis achter de rug precies :-) Wij zaten helemaal in het zuiden, vlak tegen de Spaanse grens! Veel plezier in Frankrijk! Liefs

      Delete
  7. Ah, wat ziet het er mooi uit daar! Jullie zijn echt een lief stel samen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Was wel mooi daar met die haven :-) Dankje!

      Delete
  8. Aah wat een prachtige en lieve foto's van jullie samen! :)

    ReplyDelete
  9. Wat zijn jullie een mooi koppel. Echt hele mooie foto's! En dat litteken had ik niet eens gezien tot je ons er op wees.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel Melissa! Nja, blijkbaar valt het anderen inderdaad niet op, maar je denkt zelf altijd dat zoiets meer opvalt dan het eigenlijk echt doet hé :-) liefs!

      Delete
  10. Geweldige foto's, ik wist niet dat Frankrijk zo mooi was<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ben eigenlijk ook niet echt een Frankrijk-persoon, maar uiteindelijk kan je daar zeker en vast mooie reizen maken! Liefs

      Delete
  11. wat een heerlijke vakantie! ik ben naar italie geweest, maar ik verlang al terug om op vakantie te gaan :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooeehh, Italië! Altijd mooi om daar naartoe te gaan :-) Ja, ik kan ook al niet wachten tot de volgende reis!

      Delete
  12. Het ziet er naar uit dat je een leuke vakantie hebt gehad en wat een zonnig weer! wij hadden drie weken in italie heel wisselvallig weer.. vaak regen gehad echt jammer. ik ben net vanavond terug gekomen en ik kon het niet laten even te bloggen na drie weken! liefs x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bij ons was het af en toe ook wel eens bewolkt, de zomer in Europa is anders geweest dan andere jaren precies! Haha, ik begon ook meteen te bloggen wanneer ik terug was :-) Welcome back! Liefs!

      Delete
  13. Wat een fijne foto's, ik ben als een van de weinigen denk ik nog nooit in Frankrijk geweest. A scar is a tattoo with a better story, we hebben bijna hetzelfde litteken (ook rug operaties gehad).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bij mij was het denk ik ook de eerste keer dat ik echt in Frankrijk voor een langere tijd bleef overnachten :). Blijkbaar hebben er nog wel meer mensen zo'n litteken.. Scar-buddies! :D

      Delete

Double tap